6 aug. 2014

Ei bine, am ajuns și la asta... Vând/Schimb cărți


Vând sau schimb cărți!
De când am început să citesc am spus că nu voi vinde cărțile niciodată94, că voi face în așa fel încât să nu fie nevoie să le vând27... dar am ajuns și la asta deoarece, până la urmă trebuie să am loc (și bani) pentru noi achiziții, deci vă rog să mă ajutați.
Din păcate trebuie, și poate e mai bine așa, pentru că alții se pot bucura de cărțile care vreau să le vând. E prima dată când vând ceva, de asemenea accept și schimburi, dacă sunteți interesați lăsați un mail pe  foxxy002 @ yahoo.com și vă voi da mai multe informații și poze în cazul în care vă interesează vreun titlu:

ps: o să pun titlurile în culori, iar roșu înseamnă în așteptare, dar puteți întreba de ele, albastru = cartea a fost cumpărată/schimbată, negru disponibilă.

  • Pe jumătate moartă de Kim Harrison 18 lei
  • Ashleys - O nouă senzaţie în şcoală de Melissa De La Cruz (Ed. de buzunar) -necitită și e exact cum am primit-o 6 lei
  • Secretul Hannei (Ed. de buzunar) Partea I: Micutele mincinoase și secretele lor necitită și complet nouă 7 lei
  • Iubitul virtual - Kate Brian (Ed. de buzunar) 6 lei
  • Jurnalele Vampirilor ( Trezirea, Lupta, Furia, Reunirea)
  • Nu plânge sub clar de lună de Heather Davis
  • Cincizeci de umbre ale lui Grey de E L James 
  • Creatura de Nely Cab
  • Xenocid de Orson Card 14 lei ediție paperback
  • Ultimul Mohican de James Cooper - complet nouă și necitită 8 lei
  • Muzeul Ermitaj - complet nouă 15 lei
  • Romeo și Julieta de W. Shakespeare complet nouă 7 lei 
În Iași înmânez eu pachetul!


De asemenea dacă vă interesează ceva vă rog să îmi scrieți pe mail (foxxy002 @ yahoo . com) și vă voi detalia micile defecte și vă voi trimite și niște poze!

Cred că am și o mică șmecherie pentru cei care vor să cumpere pentru transport gratuit.
Dacă nu doriți să cumpărați nimic sau să facem vreun schimb, m-ar ajuta tare mult să răspândiți vestea pentru că o parte din bani va merge spre sponsorizare unui concurs, iar dacă o carte nu va fi cumpărată cel mai probabil va fi trimisă spre un alt concurs!

Ps: azi până acum nu am citit nimic deoarece am pus mai multe anunțuri cu cărțile.
V-am tucat!

15 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiam ca esti din Iasi! De ce nu ai spus ca esti din Iasi? :-w :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti din Iasi? Poate ne intalnim :> sau poate ne-am intalnit deja :)))).
      Te tuc!

      Ștergere
    2. Dua:3 ! Poate ne intalnim :)))

      Ștergere
  3. Gata uite am dat un share pe fb si unul pe google plus. Mult succes, Pufulet draga!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-am scris..... :))
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am dat un Share pe Google+, succes cu vanzarea cartilor :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt carti frumoase, multe din ele le-am citit. Sper sa reusesti ce ti-ai propus, adica aceasta vanzare sa iti mearga bine:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ești din Iași! De ce nu zici?! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Proiectul cu schimbatul cărților a funcționat în București prin 2012. Duminica, cei care aveau cărți se întâlneau la Universitate și își schimbau cărțile între ei, singura condiție fiind ca după ce le citeau să le schimbe cu altcineva.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am dat și eu Share pe Google+, facebook nu am... Sper să reușești!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar ma gandeam si eu sa fac ceva de genul. Am prea multe carti pe care le-am luat lasandu-ma luata de val si pe care nu le-am mai citit pentru ca mi-am cam pierdut interesul pentru ele.Sper sa postez si eu cat mai curand o lista cu ce vreau sa scot din biblioteca. Si, poate, la toamna cand ma intorc la facultate, schimbam vreo carte.
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am si eu de dat:
    Cassandra Clare-Orasul ingerilor cazuti (Instrumente mortale #4)
    Liz Braswell-Aleasa(Cele 9 vieti ale lui Chloe King #3)
    Angela Carter-Nopti la circ
    Angela Carter-Magazinul magic de jucarii
    Marc Levy-In alta viata
    Christian Jacq-La umbra arborelui de acacia
    Danielle Steel-Dincolo de aparente
    PC Cast & kristin Cast-Semnul (Casa Noptii #1) ed chiosc
    PC Cast & kristin Cast-Tradare(Casa noptii #2) ed chiosc
    Richelle Mead-Academia Vampirilor ed chiosc
    Richelle Mead-Initierea(Academia vampirilor #2) ed chiosc
    Melissa de la Cruz-O noua senzatie in scoala (Ashleys #1) ed chiosc
    Daca tenteaza pe cineva: iulia_andreea12@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere