5 aug. 2014

August Read-a-Thon Warp up

Cum ieri nu am revenit cu update-ul am decis să vă spun ce am citit în primele 2 zile ale maratonului:


Day 1:
Am citit din Miss Peregrine 220 pagini care mi-au plăcut la nebunie e superbă cartea!
Apoi vreo 7 pagini din Căutând-o pe Alaska, n-am ce comenta, au fost doar 7 pagini67.
Asta rezultă un total de 227 de pagini în prima zi, și tot atâtea pagini în total și nicio carte terminată.
În apărarea mea am văzut un film cu o prietenă -Now you see me- genial btw.

Day 2:
Am terminat Miss Peregrine -170 pagini- am mai spus că o ador? Da158? Eh, ce contează144, ÎMI PLACE MULT DE TOT CARTEA!!!  
Apoi am mai citit 47 de pagini din Alaska -bineînțeles nu din continent, duhhh160- și e ok până acum.
Din nou, asta rezultă un total de 217 pagini, mai puțin cu 10 pagini ca în ziua anterioară deoarece m-am apucat de o poveste pe Watt (aici) și am avut ceva treabă azi. Un total de 444 (bine că nu 66660, shhh) pagini și o carte terminată.

 

Pentru că e prima dată, zic că am adunat un număr frumușel de pagini, chiar dacă se putea mai mult3.

Voi ce ați făcut? Câte pagini ați citit în aceste două zile?
Ps: lăsați link dacă aveți vre-un Warp up.
V-am tucat!

12 comentarii:

  1. Am citit ambele cărți și mi-au plăcut destul de mult :) Spor la citit în continuare Pufi! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot aud despre „Miss Peregrine” și tot dau târcoale cărții și nu știu dacă să o citesc sau nu, dar se pare că nu trebuie ratată :) Felicitări și aștept următorul „raport” :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai fost un bookworm adevărat. Eu am terminat Petrecerea de Halloween, i-am făcut şi recenzie, iar azi am ajuns la jumătate cu Bestia, am să fac şi eu un Warp-up, dar la finalul săptămânii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce harnica esti, esti o adevarata bookaholic :) Pupici, draga Pufulet!

    RăspundețiȘtergere
  5. hey,hey drag pufulete.....cum esti cu lectura ? banui ca esti in razboiul paginilor frante....stiu ca esti intr-un maraton..eu sunt la mare de vreo 4 zile....si mi-am terminat cele trei carticele luate cu mine,,,(pe care nu credeam sa le citesc,dar ....) printre lupi,jurnalul unui adolescent timid si sub aceasi stea...uff.....boon.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu, ma descurc, cred :)).
      Care carte ti-a placut cel mai mult?
      Te tuc si vacanta placuta!

      Ștergere
    2. printre lupi, din cele aduse de acasa...dar cum nu am putut rezista tentatiei de aici,aseara am achizitionat de aici doua carti, putin amuzante si copilaresti ai putea zice,dar...peter pan si familia adams despre care nu stiam mare lucru..si,fiind subtirica si amuzanta am dat cartea azi peste cap si pot spune ca m-a bucurat nespus ,facand sa imi apara un zambet jovial pe fata....spre amuzamentul alor mei....oricum cand ajung acasa..am sa ma pun pe scris opinii.....mda....mai am o saptamana ,sper eu, daca nu mai putin de stat la tara fara net si apoi se termina....ufff....te pup pufulete

      Ștergere
    3. N-am mai auzit de ea, pai sper sa scapi cat mai repede :)).
      Te tuc!

      Ștergere