2 dec. 2012

Ne pare foarteee rau

Da, din nou! Însa am avut multe de făcut mai ales că am avut vreo 3 cărți de citit fooarte atent pentru teză (și nici măcar nu ne-a dat din alea) și teza la romana am avut-o pe  23  noiembrie când am  terminat și cărțile, apoi ne-a mai dat vreo 2 de citit. La mate am avut-o pe 29, aici am avut mult de tras cu geometria deci a trebuit să învăț.
Dar  probabil vă întrebați de ce nu am postat asta, vineri sau sâmbăta. Pai am avut o excursie la Sighișoara și am ajuns pe la 22:10 acasă și nu am mai avut  cum să vă urez la mulți ani, dar o fac acum!
La mulți ani Andreielor și Andreilor! La mulți ani de ziua românilor!!!
O să revenim noi în forță! Ce am scris se aplică și în cazul lui Candy (mergem la aceeași școală).
V-am tucit!

2 comentarii:

  1. Şi eu am dat teza la matematică pe 29 noiembrie hihihi!:D

    Mă bucur că aţi revenit,sper să nu mai lipsiţi aşa mult de data aceasta!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi ani şi vouă :*
    Cât îmi plac iepuraşii ăia de se tot mişcă :o3

    RăspundețiȘtergere