11 iul. 2012

Pufocenzie(2)- Vrăjitori și vrajitoare

Cum am zis și în postul anterior, pufocenzia a venit!
De data asta, e vorba de Vrăjitori și Vrajitoare...
Am făcut "prostia"  să citesc această carte dupa Divergent (carte pe care, apropo, o iubesc și  pur și simplu când citeam (la început, cel puțin, mă gândeam doar la Divergent, cred că eram      
îndrăgostită :))))  ziceam: "VREAU DIVERGENT" sau " DE CE E AȘA "DE SCURTĂ" DIVERGENT", și alte derivate, adică nici nu mai aveam chef să  citesc Vrăjitori... mai pe scurt: "V și V". Mă credeți sau nu,   începutul,  nu voiam să îl citesc, mă "plictiseam", deșii nu aveam de ce. Până când AM ZIS : Viața continuă și fără tine! (la tine mă uit Divergent) .
Așa că am descoperit că și V&V îmi place  . Deșii încă nu îmi amintesc cum s-a terminat, totul e în ceața, dacă mă ajută cineva , mulțumesc.
Așa, cred că m-am lungit prea mult...
Să încep recenzia .

Cartea asta e ceva de genu: 
Când Noul Ordin intră în "vigoare" niște oameni "uriași" vin într-o dimineață să îi "salte" pe Whit și Wisty din propria casă (ce oameni nebuni, chiar așa, la 4-5 dimineata!). Nedumeriți, și somnoroși, Whit și Wisty nu prea înțeleg ce se petrece. "Invadatorii" îi acuză de vrăjitorie (pă da nu?! ) și vor să îi închidă. În timp ce Wisty  este îmbrâncită, ”bruscată” de una dintre gorile (și asta o enervează la culme) IA FOC la propriu !!! Bine, fără să fie arsă de vie! După alte bătăi de cap, ajung în acea închisoare, cu 2 lucruri de acasă: un băț de tobă și o carte goală ( ), aparent, nefolositoare. 
Pe parcursul captivității, ei  descoperă că de fapt chiar sunt vrăjitori (și ei nu mă credeauFree Monkey Emoticons Part2)  
Dar când primesc ”pedeapsa” de a fi omorâți următoarea zi, totul devine complicat, oare vor reușii să scape?
CE planuri geniale vor ieșii la iveală?
O carte ce merită citită, de ce? Păi are de toate! De la paranormal, suspans și surprize.
Capitolele sunt scurte și nu ai cum să te plictisești, căci ești aruncat, la fel ca și personajele, direct în acțiune!
Capitolele sunt povestite din ambele perspective, cea ce îi dă un plus de prospețime.
Personajele sunt, să spunem ”adulți” (dacă la 15-17 ani poți să fi).
Mi-a adus un zâmbet faptul ca și atunci când erau în primejdie, făceau glume. Chiar dacă înainte au mai avut neînțelegeri, acum se protejează unul pe celălalt.
Autorul are un stil simpatic (sau să spun autorii?)
În concluzie, dații o șansă!
O DA, și umorul nu lipsește.



Ochii întunecați, fără niciun pic de alb, îi sfredeleau pe-ai mei. Avea nasul coroiat și bărbia ascuțită, cu o aluniță uriașă din care creșteau fire sârmoase de păr negru. La naiba, dacă Noul Ordin chiar căuta sa aresteze vrăjitoare...”
 Știi că viața e chiar de rahat atunci când îți dorești cu disperare să fii internat, drogat sau supus la șocuri ca să te întorci la realitate. În acest moment aş accepta bucuroasă o lobotomie. Bănuiesc că asta e ceea ce înfrunți când libertatea nu mai e nici măcar un vis de drogat. 
Dați-mi o lobotomie sau dați-mi moartea!”
”-Oooh, sunt o vrăjitoare rea și înspăimântătoare, spun cu o voce psihotică. O să te transform într-un dovleac! Bibidi-bobidi-bu!”
”-Cum ar fi asta, a răspuns Wisty și a izbucnit in flăcări. 
Cu toții au început  să țipe și să se dea înapoi, chiar și șamalul.
-Ce-ți mai  place să te dai în spectacol ! i-am spus eu lui Wisty. ”
” Lucruri ciudate, scrise probabil de Unicul Care Face Panouri Enervante.”
Erau multe citate superbe, dar le-am ales dor pe astea :)).








  

Pentru că totuși au fost momente enervante.

 DIN 5 Pungi de pufuleți
 Voi schimba la note ”punga”   :))

Sper că ați  citit tot, știu ca e imensă, dar acordații  o șansă :))
Vă tucuiesc!





6 comentarii:

  1. Mi-ai făcut din nou poftă de pufuleţi :))
    Ador recenzia :X Eu citesc acum Divergent şi e genială :3

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Ce haioşi sunt iepurii ăia care se tot mişcă!!
    Îmi place la nebunie pufocenzia,mai aşteptăm şi altele şi mai vrem pufuleţi!!!!:x:x

    RăspundețiȘtergere
  3. :))Cat e de amuzanta (cred ca si iepurasii aia o fac asa)
    Primul bol - zic eu :-??
    La mai multe pufosenii de pufocenzii:))!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna recenzie, o sa cumpar cartea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am vrut sa imi cumpar cartea, dar recenzia ta m-a convins. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne cat iubesc stilul de pufocenzare! Cred ca ai putea sa ma convingi sa citesc absolut orice daca pui maimutelele alea simpatice in recenzie :)

    RăspundețiȘtergere