23 iul. 2012

Dispariția subită

Scuzați dispariția subită, dar m-au furat 2 oameni, bătrâni și m-au ”forțat” să merg cu ei. M-au târât la ei în casă, și m-au răsfățat cu dulciuri și alte bunătăți (probabil mă îndopau, ca apoi să mă mănânce). Mă lăsau să stau în pat cât vreau! Dar mă puneau să mă culc până în 23:00 (probabil ca să fiu odihnită, în caz că poliția își       dă seama că sunt la ei, să putem fugii). Femeia dormea cu mine (cine știe poate mă păzea să nu fug, când prind ocazia). Dimineața  îmi dădea clătite cu gem și/sau nutella apoi puteam face ce vreau până venea prânzul și mă întreba ce vreau să mănânc. Probabil mă lăsau liberă ca să mă simt în siguranță ca apoi să mă...  HAȚȚ! 
Dar am reușit să scap cu bine când nu se uitau! Am fugit mâncând pământul.
V-am tucăcit!

5 comentarii:

  1. Wow wow wow :x:x
    Postarea asta chiar mi-a ridicat moralul si m-a facut sa zambesc :x
    Felicitari ,scumpo.Imi place.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello,Pufulet!Ai o surpriză la mine în cutiuţă!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte drăguţ, să tot fi răpit de bunici:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau si eu sa ma rapeasca bunicii. In fiecare zi :))
    Te pup >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa ghicesc: bunicii :)) Postarea asta mi-a facut ziua!

    RăspundețiȘtergere