16 iul. 2012

Day 2: Unde te vezi peste 10 ani; Părerea ta despre droguri și alcool ; Părerea ta despre religie.

 1.Părerea ta despre religie.
Nu sunt , Onion Emoticons genul care să meargă la biserică în fiecare duminică (”stau” pe principiul: Te poți ruga oriunde, Dumnezeu e acolo să te asculte.MSN Onion Icons) . (REFERIRE LA PREOȚI) Dacă stați puțin să vă gândiți, Dumnezeu când a venit pe pământ nu avea aur la gât sau mai știu eu ce straie împodobite cu aur și arginthttp://emote.rkasigi.net/cat/1186337112480.gif.  NU, avea o SIMPLĂ cămașă albă.  Dap, așa, ca să vă fie clar, ma rog seara înainte de culcare și mai merg din când în când la biserică. NU înjur de: dumnezei, cruci, biserică și ce ține de religie! Da să nu îmi spuneți voi mie că nu ați înjurat NICIODATĂ. . O și nu țin post :D .
La stilul cum predă profa noastră de religie, nici nu iți mai vine să stai la oră :))


2.Unde te vezi peste 10 ani.
Cel mai probabil într-o vilă (cu 3 etaje :)) ) cu piscină, cu un balcon frumos, cu o curte mare în  spate. La parter: bucătăria, sufrageria cu o plasmă ”atârnată” de perete și bine înțeles un dulăpior cu cărți și un WC. La etajul doi: camerele, baia, și o cameră cu un leagăn :)) și la et 3 : O bibliotecă imensă cu toate cărțile pe care le vreau, cu un fotoliu și o masă de lucru și una cu un alt calculator/laptop. Probabil fiind programator+ o carte 2 începute și una terminată și bineînțeles publicată. Și dacă îl aduce Domnu' și pe ”alesul inimii mele” poate și căsătorită.
Având bani :) 
CEEE, nu are voie omu
' să  viseze ?
Și ce mai vise ...


Părerea ta despre droguri și alcool :
 Păi, atâta timp cât nu afectează pe  nimeni....
Stai, ce tot zic eu aici?! Sunt împotriva lor, pentru că distrug viețile oamenilor, OK , noi nu avem cum să îi convingem pe oameni să nu mai bea sau să nu se mai drogheze (că dupădacă insistăm prea mult, aruncă cu ceva după noi :)) ), dar ar fi fost mai bine să nu existe. Da asta e. Eu JUR că nu o să beau (de să mă îmbăt și să cad pe stradă) și nu o să mă droghez niciodată, nici măcar cu cafea! 
Adică, ați văzut fetele (și băieții) alea care merg și se țin una de alta, de mijloc,(sau de ce apucă) bete de nu mai știu nici ele cine sunt, căzând pe jos. Sau fetele devenind ”victimele” băieților (nu că toți ar face asta ).
Ma rog, vă tuc!!!
Sper că va plăcut, vă las cu 3 întrebări(la care doar cei care au citit postul vor răspunde )
1) Ce invenție credeți ca ar învinge internetul? (eu am 2 răsp)
2) Ce ați zice ca după următoarea recenzie să vină niște Boacăne?
3) Ce ziceți de noile ”emoticoane”   ?


8 comentarii:

  1. Umm.Tatăl meu e preot:))
    Şi şti,eu nu cred că preoţii se lăfăie în aur şi argint,iar veşmintele lor sunt aşa de când au Sfinţii Apostoli au propovăduit creştinismul.:)
    Am aceaşi părere despre droguri şi alcool,iar noile emoticoane sunt foarte drăguţe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sorry, eu doar ziceam mica mea parere (parerea mea, sper ca nu te-a suparat, iar eu ma refeream doar la vesminte)

      Ștergere
    2. Nu m-am supărat,ba chiar dimpotrivă.Uneori chiar şi preoţii fură şi au maşini de nu ştiu câte feluri,dar sunt preoţi care nu au bani nici de-o pâine(nu e cazul meu,dar nah..).Te înţeleg perfect:*

      Ștergere
  2. Stiu exact ce va detrona internetul. Doar doua cuvinte: Scutec. Electronic (cu mp3 si ventilatie) :)) Glumeam. Habar nu am ce ar putea invinge netul :>

    RăspundețiȘtergere
  3. 1) 8-> vacantele si excursiile gratis ar detrona netul... A, da! Si preturile minuscule de prin mall-uri :X:))
    2) Vad ca nu stai locului deloc... Boacane - partea a doua? Deja? :))
    3) Sunt draguuute si muuulte si maaari! :D
    Parerea mea despre subiectele astea ai citit-o :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Baiatul la care viseaza fiecare fata sa fie indragostit nebuneste de ea si asta ar schimba totul!:)) Doamne, nu stiu ce-i cu mine, de-abia am scapat de examene si deja nu-mi pot scoate baietii din cap. Glumesc:).
    Emoticoanele astea sunt pur si simplu adorabile! <3

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  5. Amândouă o să stăm la viloaie, like a boss b-)
    Sunt adorabile emoticoanele :3
    Te puup :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac mult de tot emoticoanele ;;) am uitat sa-ti spun asta in postarea precedenta ;;).
    Pupiii:*

    RăspundețiȘtergere